miercuri, 6 decembrie 2017

Miroase a Craciun

An de an, in preajma Sarbatorilor de iarna, magazinele de decoratiuni ne tenteaza cu fel de fel de articole. Ca de fiecare data, Charisma vine cu ceva special... ceva mai altfel.
Anul acesta a organizat un Targ de brazi, decoratiuni si dorinte intitulat "Craciun Chris Magic".
Cu alte cuvinte, Charisma ne arata cum ar trebui decorata camera in care vom aseza bradul sau cum sa impodobim bradul cu fel de fel de decoratiuni si culori.
In ziua in care s-a deschis oficial targul de brazi, cei prezenti la eveniment am fost provocati sa dam un nume fiecarui brad... totul a depins de imaginatia oamenilor, de ce le inspira bradul, culoarea sau decoratiunile.
Atmosfera de sarbatoare, bogatia de culori si decoratiuni m-a dus cu gandul la Curtea regala si, cum acolo fiecare doamna are doar anumite culori pe care le poate purta, am numit brazii: The Quenn (bradul auriu), The Princess (bradul argintiu), The Ducess (bradul aramiu).

Bradul rosu este "Lady in red", celui alb i-am spus "Alba ca Zapada", cel traditional a fost "Natura", iar pe cel cu dulciuri l-am numit "Copilarie".
Dar in afara acestora sase, mai este expus unul mai neobisnuit... Bradul fierbinte... pentru ca este decorat  cu cani de ceai :)
Cei care ajung la Magazinul Charisma sunt pusi in mare dificultate, pentru ca le este foarte greu sa se decida ce sa aleaga... E totul atat de frumos si ademenitor!
Eu mi-am ales o ghetuta pe care sper ca Mos Craciun s-o umple cu daruri.


 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu